مجله اینترنتی رمز موفقیت

چگونه از قدرت ذهن برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید

انسانها ذاتا بدنبال خواسته ها و نیازهای خود هستند و ذهن انسانها طوری طراحی شده است که او را به خواسته هایش برساند. فقط باید بداند دنبال چه چیزی باشد. ولی بیشتر ما از این واقعیت آگاه نیستیم. بنابراین، نمی توانیم فرصتهای پیش آمده در هر لحظه از زندگیمان را تشخیص دهیم. همه آنچه باید بکنیم این است که به خودمان گوش کنیم و ذهن فوق العاده قوی ما راه را نشان خواهد داد.

بدین منظور این گامها را بردارید:

بدانید که چه میخواهید:

این اولین چیزیست که باید بدانید. به آرزوها و خواسته های خود گوش دهید. مهم نیست که در نگاه اول غیر ممکن به نظر برسند، آرزوهای بزرگ داشته باشید. آنچه آرزو کرده اید را باید به خوبی احساس کنید.

روشن کنید دقیقا چه میخواهید:

آرزوهای خود را رو کاغذ بیاورید. این موضوع مهم و الزامی است ، اگر روی کاغذ ننویسید، ممکن است در بین راه آن را در ذهنتان تغییر دهید، که خطرناک است. اگر مطمئنید که آرزوهایتان کاملا شفاف است و فکرتان تغییر نمیکند، میتوانید از این مرحله گذر کنید.

هر روز حداقل دو مرتبه با صدای بلند آن را بخوانید ( بعد از بیدار شدن و قبل از خوابیدن):

وقتی که آنها را میخوانید، همزمان آنها را در ذهنتان تصور کنید. از زندگی که پس از رسیدن به خواسته هایتان خواهید داشت، تصاویر ذهنی دقیقی بسازید . بگذارید فکرتان در آرزوهایتان غوطه ور شود. در ذهنتان از داشتن چیزهایی که آرزو کردید لذت ببرید.

قدردان باشید:

نسبت به چیزهایی که اکنون دارید و چیزهایی که بدست خواهید آورد قدردان و شکرگذار باشید. این مهمترین مرحله می باشد. زمانیکه نسبت به داشته های خود قدردان بوده و این را احساس را در خود بوجود آوردید، ذهنتان بطور خودکار آن را دریافته و راهی برای استفاده از آنها به عنوان ابزاری جهت خلق آینده تان پیدا می کند. قدردانی پلی بین واقعیت کنونی و واقعیت آینده تان است.

اولین گام را بردارید:

در این نقطه، ذهنتان شروع به خلق ایده هایی در مورد چگونگی رسیدن به آرزوهای شما میکند. در این حین شما باید به خودتان ایمان داشته باشید و از تلاش دریغ نکنید. ممکن است موانعی سر راهتان پدیدار شوند، اما باید باور داشته باشید که قابلیت عبور کردن یا دور زدن این موانع را دارید. در هر صورت اکنون وقتتان را به فکر کردن در مورد موانع آینده هدر ندهید. بیشتر مردم در این مرحله متوقف می شوند. آنها ایده های خوبی دارند، ولی در عمل به آنها دچار مشکل می شوند.

خواسته هایتان فقط یک سری وسایل نیستند، بلکه کسب رفتارهای جدید، فراموش کردن رفتارهای قدیمی و تغییر شیوه زندگی هستند:

شما باید به طور کاملا واضح این موضوع را درک کرده و به آرزوهایتان پیوند بزنید. تغییرات مثبت رفتاری باعث تقویت ذهن می شود.

جشن بگیرید:

هنگامیکه جهت نیل به خواسته هایتان گام برمیدارید، موفقیتهای کوچکی در بین راه نصیبتان می شود. فراموش نکنید که بعد از رسیدن به این موفقیتهای کوچک جشن بگیرید و به خودتان جایزه بدهید و از خودتان بیشتر قدردان باشید چون به خوبی عمل کردید و به اهدافتان نزدیکتر شده اید. موفق باشید.

با خواندن مقاله قدرت ذهن در این رابطه بیشتر بدانید.

نکته : از اهدافتان دور نشوید. مهم نیست دیگران چه میگویند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.