مجله اینترنتی رمز موفقیت

۳ اصل موفقیت برگرفته از قوانین فیزیک

?????????????????????????????????????????????????????????

چنانچه در زندگی بدنبال فرصتها باشید، در نهایت به امنیت مالی می‌رسید. اما، اگر بدنبال امنیت مالی باشید، در نهایت نه فرصتی به شما رو می‌کند نه به امنیت مالی می‌رسید.برای اثبات این نکته به اطراف خود توجه کنید، در شرکتها هنگام تعدیل نیرو و نوسازی، هزاران مرد و زنی که با کار در این شرکتها بدنبال امنیت مالی بودند ناگهان بمدت نامعلومی بیکار می‌شوند.یک فرد با تعیین هدف برای خود شانس و فرصت خلق کرده، بدنبالش رفته و بدان دست می‌یابد.با پیروی از اصولی که در ادامه می‌آوریم نه تنها درهای بیشتری از فرصت در زندگی برویتان گشوده می‌شود بلکه به امنیت مالی مطمئن‌تری دست می‌یابید.

فرصت خلق کنید

با استفاده از این سه اصل موفقیت، هدفهای خود را تعیین و بدانها دست یابید. این اصول از سه قانون فیزیک برگرفته شده‌اند؛ قانون حرکت، قانون سکون (اینرسی)، و قانون احتمالات. شما می‎‌توانید این قوانین را به همان نسبت، به هر کاری که انجام می‌دهید اعمال کنید.با خروج از کنج آسایش برای خود فرصت خلق کنید و با همت خودتان بدانها دست یابید. در ابتدا باید علت موفقیت یا شکست مردم را بر پایه این اصول بیاموزید.

  1. قانون حرکت
  2. قانون سکون
  3. قانون احتمالات

چگونه به هدفتان برسید

یافتن این چگونگی را از خودتان شروع کنید! به محض اینکه هدف تعیین کرده و برنامه‌ ریختید! به محض اینکه حرکت به سمت هدف را شروع کردید، توقف نکنید. هر روز کاری بکنید که یک گام شما را به هدفتان نزدیکتر کند. نگذارید بزرگی هدف یا زمان طولانی برای دستیابی به آن، شما را بی‌انگیزه و یا از مسیر خارج کند.

اهداف و مقاصد خود را بنویسید

وقتی که برای دستیابی به هدفتان برنامه‌ریزی می‌کنید آنرا به گامهای کوچکتر تقسیم‌بندی کنید تا هر روز قسمتی از آن را انجام دهید. چک‌لیستی تنظیم کنید و آنرا دنبال کنید. مجبور نیستید به خودتان فشار بیش از حد وارد کنید، اما هر روز، هر هفته، هر ماه، بایستی به سمت هدف و مقصدی که واضح و روشن تعیین کردید پیشرفت داشته باشید. شاد و پیروز باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.