مجله اینترنتی رمز موفقیت

WPP Media کسب‌وکار رسانه‌ای هِنکل را در سراسر اروپا یکپارچه می‌کند

WPP امروز اعلام کرد که WPP Media مسئولیت کسب‌وکار رسانه‌ای یکپارچه برای برندهای مصرف‌کننده هِنکل در سراسر اروپا را دریافت کرده است. این مأموریت توسعه‌یافته شامل مسئولیت برندهای هِنکل یعنی Persil، Perwoll، Bref، Schwarzkopf و Syoss در ۳۰ بازار می‌شود.

این تصمیم، WPP و هِنکل را به تعمیق شراکت موفق پیشین خود در اروپا – بزرگ‌ترین بازار جغرافیایی هِنکل – می‌رساند و ۱۳ بازار جدید را به ۱۷ بازار اروپایی که WPP Media در اواخر سال ۲۰۲۴ به‌دست آورده بود، اضافه می‌کند.

سابقه‌ی اثبات‌شدهٔ همکاری و کارآمدی WPP Media از طریق WPP Open – پلتفرم هوشمند بازاریابی WPP – نقش کلیدی در تصمیم هِنکل داشته است. این پلتفرم امکان انتقال سریع و یکپارچه برای بازارهای تازه ادغام‌شده را فراهم می‌کند.

ارزیابی رقابتی که از ماه ژوئن آغاز شد، بر تجدید تصور آیندهٔ رسانه و تقویت رشد در محیطی مبتنی بر هوش مصنوعی متمرکز بود. استراتژی موفق WPP Media بر پایهٔ روش‌های نوآورانه کار، بازتعریف نقش‌ها و تمرکز بی‌وقفه بر ارائه ارزش بنا شده بود.

WPP Media رهبری فعال‌سازی رسانه‌های دیجیتال هِنکل را در تمام ۳۰ بازار اروپا، از دفاتر دوسلدورف و لندن، بر عهده خواهد گرفت. این تیم اختصاصی بر دستیابی به هم‌افزایی‌ها و حاکمیت، و همکاری با بازارهای محلی برای مدیریت روابط بومی متمرکز است تا اطمینان حاصل شود نکات بومی در تمام نقاط تماس رسانه‌ای مورد توجه قرار گیرد.

اطلاعات بیشتر:
WPP Communications
press@wpp.com

درباره WPP
WPP یک شرکت تحول خلاقانه است. ما از قدرت خلاقیت برای ساخت آینده‌ای بهتر برای مردم، سیاره، مشتریان و جوامع خود استفاده می‌کنیم. برای اطلاعات بیشتر، به www.wpp.com مراجعه کنید.

درباره WPP Media
WPP Media یک مجموعه‌ی جهانی رسانه‌ای WPP است. در دنیایی که رسانه در همه‌جا و در هر چیز حضور دارد، ما بهترین پلتفرم، افراد و مشارکت‌کنندگان را گرد هم می‌آوریم تا فرصت‌های نامحدود برای رشد ایجاد کنیم. برای اطلاعات بیشتر، به wppmedia.com مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.