مجله اینترنتی رمز موفقیت

WPP Media کسب‌وکار رسانه‌ای هِنکل را در سراسر اروپا یکپارچه می‌کند

WPP امروز اعلام کرد که WPP Media مسئولیت کسب‌وکار رسانه‌ای یکپارچه برای برندهای مصرفی هِنکل در سراسر اروپا را دریافت کرده است. این حوزه گسترش‌یافته شامل مسئولیت برندهای هِنکل از جمله پرسیل، پرول، بریف، شوارزکوف و سیوس در ۳۰ بازار می‌شود.

این تصمیم باعث می‌شود تا WPP و هِنکل همکاری موفق خود را در اروپا، بزرگ‌ترین بازار جغرافیایی هِنکل، تقویت کنند و ۱۳ بازار جدید را به ۱۷ بازار اروپایی که WPP Media در اواخر ۲۰۲۴ به آن اختصاص یافت، اضافه نمایند.

سابقه اثبات‌شده همکاری و کارایی WPP Media از طریق WPP Open – پلتفرم هوشمند بازاریابی WPP – نقش تصمیم‌گیرنده‌ای در تصمیم هِنکل ایفا کرد. این پلتفرم امکان انتقال سریع و بدون درزرگشتی برای بازارهای تازه‌یکپارچه‌شده را فراهم می‌کند.

بررسی رقابتی که از ماه ژوئن آغاز شد، بر بازنگری آینده رسانه‌ها و رشد در بستر هوش مصنوعی متمرکز بود. استراتژی موفق WPP Media بر پایه روش‌های نوآورانه کاری، بازتعریف نقش‌ها و تمرکز بی‌وقفه بر ارائه ارزش بنا شده است.

WPP Media رهبری فعال‌سازی رسانه‌های دیجیتال هِنکل را در تمام ۳۰ بازار اروپا از دفاتر دوسلدورف و لندن بر عهده می‌گیرد. این تیم اختصاصی بر ایجاد هم‌افزایی‌ها و حاکمیت متمرکز بوده و با بازارهای محلی برای مدیریت روابط بومی همکاری می‌کند تا اطمینان حاصل شود که تفاوت‌های محلی در تمامی نقاط تماس رسانه‌ای مورد توجه قرار گیرد.

اطلاعات بیشتر:
WPP Communications
press@wpp.com

درباره WPP
WPP یک شرکت تحول خلاق است. ما از قدرت خلاقیت برای ساختن آینده‌ای بهتر برای افراد، سیاره، مشتریان و جوامع استفاده می‌کنیم. برای اطلاعات بیشتر، به www.wpp.com مراجعه کنید.

درباره WPP Media
WPP Media یک گروه جهانی رسانه‌ای WPP است. در جهانی که رسانه در همه‌جا و در همه چیز حضور دارد، ما بهترین پلتفرم، افراد و شرکا را برای ایجاد فرصت‌های بی‌حد و حصر رشد گرد هم می‌آوریم. برای اطلاعات بیشتر، به wppmedia.com مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.