پخش یک آگهی ۳۰ ثانیهای همزمان با اوجگیری رقابت این شرکت با آمازون

شرکت The Trade Desk در کمپین تبلیغاتی جدید خود، با قدرت به «باغهای محصور» (Walled Gardens) مانند گوگل، متا و آمازون تاخته است.
این کمپین با شعار «آینده خود را در دست بگیرید» روز پنجشنبه منتشر شد و The Trade Desk را به عنوان شرکتی معرفی میکند که به تبلیغدهندگان کمک میکند تا بهترین فرصتها را در سراسر وب باز (Open Web) «بدون هیچگونه تضاد منافعی» پیدا کنند.
این کمپین تا پایان سال جاری میلادی در پلتفرمهای تلویزیونهای متصل (CTV)، تبلیغات دیجیتال محیطی (DOOH)، تبلیغات نمایشی، موبایل و شبکههای اجتماعی (به دو صورت پولی و ارگانیک) اجرا خواهد شد. این کمپین توسط تیم خلاقیت داخلی The Trade Desk، شامل الکساندر موریس (تدوینگر ویدئو)، پیت هارملین (نویسنده متن)، تیم بوماتای (مدیر هنری) و ایوان لمبرت (مدیر خلاقیت) تولید شده است.
ایان کالی، مدیر ارشد بازاریابی این شرکت، به نشریه ADWEEK گفت که این کمپین جدید طی چند ماه آینده جایگزین کمپین قبلی The Trade Desk با عنوان «آنچه اهمیت دارد» خواهد شد.