رِمِدی اِدج توسط جنی فیشِته رهبری میشود؛ او از نوامبر ۲۰۲۱ بهعنوان مدیرعامل DDB Health مشغول به کار است.

Omnicom Health DDB Health و The Purpose Group را بهمنظور ایجاد Remedy Edge ادغام کرده است.
شرکت مادر در ظهر چهارشنبه به MM+M اطلاع داد که تخصص بازاریابی HCP DDB Health را با «تمرکز بر بیمار، برنده جوایز و دانش» گروه The Purpose ترکیب میکند تا یک پیشنهاد خدمات کامل آژانس ارائه دهد.
رِمِدی اِدج توسط جنی فیشِته رهبری میشود؛ او از نوامبر ۲۰۲۱ مدیرعامل DDB Health بوده است. پیش از آن، به مدت پنج سال و نیم رئیس شرکت فرعی Omnicom بود.
فیشِته به همراه مایکل شریبر، که از زمان تأسیس DDB Health در ژوئن ۲۰۱۶ بهعنوان شریک مدیریتی و افسر ارشد خلاقیت فعالیت میکند، رِمِدی اِدج را رهبری خواهد کرد.
گروه Omnicom Health در اواسط ۲۰۱۶ پس از ادغام آژانسهای AgencyRx، Flashpoint، DDB Health آلمان، DDB Health پاریس و Synergy، DDB Health را راهاندازی کرد.
اکنون، Omnicom آن را با The Purpose Group ادغام میکند؛ این کار بخشی از جدیدترین بازسازی سازمان داخلی است که پس از اتمام ادغام کلان با IPG در اوایل این ماه انجام شده است.
نهاد تازهتشکیلشده توسط Omni، پلتفرم هوش پیشرفته شرکت مادر، پشتیبانی میشود.
«چیزی که بیش از همه من را در مورد Remedy Edge هیجانزده میکند، فرصت توانمندسازی تیمهای فوقالعادهمان برای ارائهٔ بهترین کار در فرهنگی است که بر پایهٔ اعتماد و همکاری بنا شده است»، فیشِته در بیانیهای گفت. «هنگامی که استعداد، خلاقیت و بینش استراتژیک گروه Purpose و DDB Health را ترکیب میکنیم، فقط یک آژانس را تحول نمیدهیم؛ بلکه استاندارد جدیدی برای اینکه ارتباطات بهداشتی چگونه میتواند واقعاً تفاوت ایجاد کند، تعیین میکنیم».
دورهٔ فیشِته در رأس DDB Health با رشد مستمر — هم از نظر فهرست مشتریان و هم از نظر عملکرد کلی — تعریف میشود.
پس از دو سال متوالی رشد دو رقمی، DDB Health برای اولین بار در سال ۲۰۲۴ به درآمد ۱۰۰ میلیون دلار دست یافت؛ پنج مشتری جدید بهدست آورد و ۱۰ محصول را راهاندازی کرد.
فیشِته، عضو مالی هالآففیم تبلیغات پزشکی، همچنین در اکتبر ۲۰۲۵ در مراسم MM+M به عنوان کارآفرین آژانس نامگذاری شد.
در حالی که تصاحب IPG به مراحل نهایی رسید، گمانهزنیها درباره سرنوشت شبکه DDB در Omnicom جدید بروز کرد.
مجله Campaign UK، انتشاری برادر Haymarket Media برای MM+M، در اواخر اکتبر گزارش داد که Omnicom قصد دارد شبکه DDB که شامل بیش از ۹۰ دفتر در بیش از ۴۰ کشور است، در چارچوب بازنگری «سختگیرانه» بر برندها، کاهش دهد.
در همین حال، گروه Purpose شامل CDM، Patients & Purpose و همچنین Science & Purpose بود. این دو آژانس آخرین در سال ۲۰۲۴ رشد کلان داشتند؛ درآمدهای تخمینی MM+M به ترتیب ۷۴ میلیون دلار و ۲۸ میلیون دلار گزارش شد.
بهعنوان بخشی از بازسازی، Omnicom Patients & Purpose، Harrison Star و TBWA\WorldHealth — که در ژوئیه منحل شد — را پیش از تغییر نام به DDB Health ادغام کرد.
قابل توجه است که دب دیور، مدیرعامل پیشین The Purpose Group، اکنون بهعنوان مدیرعامل بخش مصرفکننده و حرفهایهای بهداشت در Omnicom فعالیت خواهد کرد.
دانا میمان، مدیرعامل تازهمنصوب Omnicom Health، افزود که Remedy Edge بازتاب هدف Omnicom Health است: «به مشتریان یک شریک واحد و متصل ارائه دهد که میتواند در یک محیط بهسرعت در حال تغییر پیشرو باشد.»
مایمان گفت: «با ترکیب تمرکز بر بیمار و تخصص HCP و تقویت همه با دادهها و هوش Omnicom، توانایی خود را در ارائهٔ راهحلهای هوشمندتر و نوآورانهتر که تحول معناداری در سلامت ایجاد میکند، تقویت میکنیم.»