راب گریفیتس، رئیس برند ساوکونی، بهعنوان مدیر ارشد بازاریابی موقت فعالیت خواهد کرد.

به گزارش FN، جو آلن-آلتمیره، مدیر ارشد بازاریابی ساوکونی، شرکت را ترک کرده است.
در بیانیهای که برای FN ارسال شد، نمایندهای از شرکت مادر ساوکونی، وولورین ورلدواید، این خبر را تأیید کرد. او نوشت: “جو آلن-آلتمیره در ماه نوامبر به دلایل شخصی از شرکت استعفا داد و ما از تأثیر او در دوران خدمتش قدردانیم.”
شرکت در جستجوی جایگزین آلن-آلتمیره است، اما در این میان، راب گریفیتس، رئیس برند ساوکونی، بهعنوان مدیر ارشد بازاریابی موقت فعالیت خواهد کرد. نماینده افزود: “تجربه عمیق راب در صنعت و هماهنگی او با چشمانداز استراتژیک ساوکونی، اطمینان میدهد که پیوستگی بینقصی در تمام فعالیتهای بازاریابی و برند حفظ شود.”
آلن-آلتمیره در ژوئن ۲۰۲۴ به ساوکونی پیوست و مسئول توسعه و اجرای برنامههای برندینگ جهانی ساوکونی بود، از جمله موقعیتیابی برند، استراتژیهای مستقیم به مصرفکننده، تبلیغات، استراتژیهای دیجیتال، طرحهای رشد بینالمللی و گسترش کسبوکار سبک زندگی با میراث جهانی این برند.
آلن-آلتمیره از شبکه Havas Media به ساوکونی ملحق شد، جایی که بهعنوان مدیر ارشد درآمد شمال آمریکا، مسئول نظارت بر تجربه مشتریان، رشد و تیمهای چندفرهنگی آژانس بود.
پیش از آن، او بهعنوان مدیر ارشد بازاریابی در Kindbody، شبکهای از کلینیکهای باروری مبتنی بر فناوری، نقش کلیدی در تدوین موقعیتیابی منحصر بهفرد برند و تجربهٔ اعضا ایفا کرد. پیش از پیوستن به Kindbody، او بهعنوان مدیر ارشد درآمد در EHE Health فعالیت میکرد.
این خبر چند روز پس از این که وولورین ورلدواید، انتخابشده بهعنوان شرکت سال ۲۰۲۵ توسط FN، پس از بازنشستگی مدیر اجرایی طولانیمدت تام کندی، رئیس جدیدی برای گروه Work خود معرفی کرد، منتشر شد.
اکنون، جستین کاپس، که پیشینهای در آدیداس و آندر آرمر دارد، مسئول این سمت خواهد شد و بر شرکتهای وولورین، بیتس، کت فوتویر، هارلی‑دیویدسون فوتویر، هایتست و مررل ورک نظارت خواهد کرد.
اوایل این ماه، این شرکت کفشسازی مستقر در راکفورد، میشیگان، اعلام کرد که کل درآمد در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۵ برابر با ۴۷۰٫۳ میلیون دلار بوده و نسبت به همان دوره سال گذشته که ۴۴۰٫۲ میلیون دلار بود، ۶٫۸ درصد افزایش داشته است.
از نظر برند، ساوکونی و مررل در سه ماهه سوم از نظر رشد پیشتاز بودند. در ساوکونی، فروش خالص در این دوره ۱۳۳٫۱ میلیون دلار بود که نسبت به سال پیش که ۱۰۴٫۸ میلیون دلار بود، ۲۷٫۰ درصد افزایش یافت. در مررل، فروش خالص ۱۶۷٫۳ میلیون دلار بود که نسبت به سال پیش که ۱۵۹٫۲ میلیون دلار بود، ۵٫۱ درصد رشد داشته است.