دریا پورشسب، مدیر جهانی محتوای پریمیوم پیشین اسپاتیفای، بهعنوان مدیر ارشد بازاریابی بلایو منصوب شد؛ در حالیکه شرکت پلتفرم بازاریابی موسیقی او بهنام ampd Method را خریداری میکند
دریا پورشسب، مدیر ارشد بازاریابی، بلایو، و بنیانگذار ampd Method
بلایو پلتفرم بازاریابی موسیقی ampd Method را خریداری کرده است.
دریا پورشسب، مؤسس و مدیرعامل ampd Method، بهعنوان مدیر ارشد بازاریابی به بلایو پیوسته و به Denis Ladegaillerie، مؤسس و مدیرعامل گزارش خواهد داد.
بلایو اعلام کرد که با انتصاب پورشسب و خرید شرکت او، در حال گسترش «تخصص و توانمندی داخلی خود در بازاریابی دادهمحور عمیق و خدمات فهرست» است.
پورشسب پیش از این بهعنوان سرپرست جهانی محتوای پریمیوم در اسپاتیفای فعالیت میکرد؛ بلایو اشاره کرد که «او بیش از ۳۰۰ کمپین بازاریابی برای هنرمندان و لیبلهای مستقل اجرا کرده و بازده سرمایهگذاری چشمگیری را فراهم آورده که به رشد مشترکین و تعامل هواداران کمک کرده است».
پیش از پیوستن به اسپاتیفای، او در نقش معاون مشارکتهای استریمینگ در Sony Music Entertainment مشغول به کار بود و شراکتهای مجوزدهی و بازاریابی با سرویسهای دیجیتال برتر را مدیریت میکرد؛ در عین حال مسئولیت سود و زیان (P&L) و بازاریابی دیجیتال را در بیش از ۶۰ بازار بر عهده داشت.
او همچنین در پلتفرم وب۳ Royal.io بهعنوان سرپرست جهانی موسیقی فعالیت کرده است. او کار خود را در بازارهای سرمایهای در Citi آغاز کرد و مدرک MBA خود را از مدرسه وارتون (The Wharton School) دریافت کرده است.
در نقش جدید خود در بلایو، پورشسب نظارت خواهد کرد بر «استراتژی، اجرا و عملکرد خدمات بازاریابی» شرکت.
شرکت اعلام کرد که این مدیر اجرایی همچنین «توسعه و رهبری استراتژی و اجرای بازاریابی فهرست گروهی» را مسئول خواهد بود.
بلایو افزود که او «تخصص گستردهای در عملکرد استریمینگ، تعامل هنرمند‑هوادار و توسعه کمپینهای انتها‑به‑انتها برای ارائه بازده مثبت ROI» به ارمغان میآورد، و «تجربه و مهارتهای منحصر بهفرد او بهعنوان یک اهرم کلیدی برای افزایش توانایی بلایو در ارائه بازاریابی دیجیتال پیشرفتهتر و خدمات فهرستداری مؤثرتر خواهد بود».
«در تمام دوران کاریام، من بهطور مستمر کمپینهای بازاریابی بسیار جذاب و مشارکتهای نوآورانهای را توسعه دادهام تا به رشد مخاطبان و تعامل هواداران کمک کنم.»
دریا پورشسب
دریا پورشسب، مدیر ارشد بازاریابی بلایو، گفت: «در تمام دوران کاریام، من بهطور مستمر کمپینهای بازاریابی بسیار جذاب و مشارکتهای نوآورانهای را توسعه دادهام تا به رشد مخاطبان و تعامل هواداران کمک کنم.»
«من بسیار هیجانزدهام که به بلایو بپیوندم و تخصص بازاریابی دادهمحور عمیق و تمرکز بر بازده ROI خود را در خدمت هدف گروه برای گسترش مخاطب، تعامل و درآمدآوری هنرمندانمان در هر دو حوزهٔ خط مقدم و فهرست به کار گیرم.»
عکس: Anis Martin
«دریا در تمام دوران کاریاش و موفقیتش در ampd Method توانایی ارائه تخصصهای نوین برای رشد مخاطبان و ارتقای عملکرد را نشان داده است.»
Denis Ladegaillerie, Believe
بنیانگذار و مدیر عامل بلایو، Denis Ladegaillerie، افزود: «بازاریابی در حال تبدیل به قطعهبندی و پیچیدگی بیشتر است و نیاز به تخصص دیجیتال قویتر و مهارت منحصر بهفردی در نحوه ترتیب و بستهبندی کمپینهایی دارد که بتوانند برای هنرمندان بهدست آورند».
«دریا در تمام دوران کاریاش و با موفقیتش در ampd Method توانایی ارائه تخصصهای نوین برای رشد مخاطبان و ارتقای عملکرد را نشان داده است.» این درک منحصر بهفرد، تغییر بازی برای ما و هنرمندانمان خواهد بود.