کلوئلی، برنامهٔ هوش مصنوعی «تقلب در همه چیز»، به دلیل مشکلات قانونی، دفتر مرکزی خود در محلهٔ SoMa را رها میکند.

کلوئلی سعی دارد تمام سه طبقهٔ دفتر مرکزیاش در محلهٔ SoMa، واقع در خیابان بریانت، را بفروشد؛ این تنها شش ماه پس از ورود به این محل است.
این استارتاپ قصد دارد به نیویورک نقل مکان کند؛ این امر توسط مدیرعامل روی لی به دی استندارد تأیید شد.
لی گفت که به دلیل ممنوع بودن زندگی و کار در این ساختمان که بهعنوان فضای اداری تعیین شده، شرکت در حال ترک آن است.
لی گفت: «زندگی‑کار… برای شرکت فوقالعاده مهم است». او افزود: «نیویورک موقعیتی قویتر برای استارتاپهای مصرفکننده و تولید محتوا است، که هر دو برای شرکت حیاتی هستند». لی گفت که هنوز زمانبندی مشخصی برای انتقال استارتاپ وجود ندارد.
زمانی که دی استندارد در ماه ژوئیه به دفتر کلوئلی سر زد، شش کارمند در ساختمان زندگی میکردند، در حالی که نزدیک به دوازده نفر دیگر و همچنین تولیدکنندگان محتوا در ساختمان روبروی آن مستقر میشدند. گزارش دی استندارد که شامل عکسهایی از این مکان بود، بهعنوان مدرکی در یک شکایت به کمیسیون برنامهریزی شهر سانفرانسیسکو ارائه شد که ادعا میکرد کارمندان کلوئلی بهطور غیرقانونی در این ساختمان ساکن هستند. این شکایت در حال بررسی است.

این انتقال چند هفته پس از آن انجام میشود که لی تأیید کرد هیاهوی ویروسی ممکن است برای ساختن برنامهٔ هوش مصنوعی «تقلب در همه چیز» او که تحلیل، پرسش و یادداشتهای لحظهای غیرقابل تشخیص را ارائه میدهد، کافی نباشد.
او ماه گذشته در کنفرانس TechCrunch Disrupt گفت: «نمیتوانم بگویم این یک اشتباه بوده است، اما شاید ما خیلی زود راهاندازی کردیم». «کل ایده این بود که چیزی را راهاندازی کنیم که بهدستکم کار میکند، و اگر بتوانیم کاربران اولیه کافی جذب کنیم، آنها به کاربران پیشتاز تبدیل میشوند؛ آنها برای ما موارد استفاده را کشف میکنند».
لی در پیامکی به دی استندارد گفت: «مطمئن نیستم که مردم چه معیارهایی را برای تشخیص عدم تناسب محصول‑بازار استفاده میکنند، اما افراد آنلاین هر چیزی را میگویند».
ماه گذشته، کلوئلی خود را بهعنوان یک دستیار هوش مصنوعی برای جلسات بازآرایی کرد که میتواند وظایفی همچون ارسال ایمیلهای پیگیری را انجام دهد. این محصول به حوزهٔ رقابتی ابزارهای هوش مصنوعی برای جلسات، از جمله ChatGPT، Granola و Otter.ai پیوست.
لی توضیح داد که کلوئلی را بهیک برنامهٔ یادداشتبرداری تبدیل کرد زیرا یکی از معدود ابزارهای هوش مصنوعی مصرفکننده است که تا کنون بهنظر میرسد برای کاربران ارزشمند باشد. او گفت آیندهٔ شرکت به سرعت پیشرفت مدلهای هوش مصنوعی بستگی دارد.
او گفت: «اگر مدلها در اینجا بهجا شوند، ما بهترین برنامهٔ یادداشتبرداری هوش مصنوعی خواهیم شد… و اگر مدلها بهطور فوقالعاده بهبود یابند، خودتان این ویدئوی را دیدهاید». او به ویدئوی راهاندازی آوریل کلوئلی اشاره کرد که در آن لی با استفاده از فناوری در عینک خود در یک ملاقات ناشناس دربارهٔ سن، شغل و علایق خود دروغ میگوید. این ویدئو که در انتها، زن با عصبانیت از رستوران خارج میشود، بیش از ۱۳ میلیون بازدید در X دارد.
لی در ژوئن گفت هدف کلوئلی این است که ظرف یک سال بر روی کامپیوتر هر فرد نصب شود و به درآمد سالانهٔ تکراری ۱۰۰ میلیون دلار سریعتر از هر شرکت دیگری در تاریخ دست یابد.
کلوئلی امسال ۱۵ میلیون دلار سرمایه از Andreessen Horowitz جمعآوری کرد، تنها دو ماه پس از دور بذر ۵.۳ میلیون دلاری خود. در ماه ژوئیه، لی به دی استندارد گفت که کلوئلی ۷ میلیون دلار درآمد سالانهٔ تکراری، ۱۰۰٬۰۰۰ کاربر متمرکز در ایالات متحده، و برخی هفتههای سودآور دارد.

نسخهٔ اولیهٔ این استارتاپ در دانشگاه کلمبیا شکل گرفت، جایی که لی و هم‑بنیانگذار نیل شنموگام ابزاری هوش مصنوعی برای کمک به دانشجویان در تقلب در مصاحبههای برنامهنویسی ساختند. هر دو پس از مواجهه با اقدامات انضباطی تحصیل خود را رها کردند و به سانفرانسیسکو رفتند تا کلوئلی را بسازند.
استارتاپ بهدلیل تمرکز بر ویروسی شدن در شبکههای اجتماعی به شهرت رسید. در ماه ژوئیه، دفتر شبیه یک عمارت خالقین در لس آنجلس بهجای یک خانه هکر سیلیکون ولی بهنظر میرسید: مهندسان توسط افراد تأثیرگذار که تمام روز را صرف تولید محتوا برای افزایش دانلودهای کلوئلی میکردند، بیش ازنظر میآمدند.
لی در آن زمان گفت: «ما پادشاهان توزیع و پادشاهان ویروسی بودنیم». او افزود: «هرگز، پیش از این در تاریخ بشر، امکان نداشت که دوربین را بردارید، به مدت پنج ثانیه صحبت کنید و به صد میلیون نفر دست یابید. ما از این بهره میبریم تا شرکتی نسلساز بسازیم».