ویویک اوبروی درباره مواجه شدن با موانع شغلی، علیرغم تحسین نقادان و موفقیتهای تجاری، صادقانه بازگو کرد و افشا کرد که فشارهای صنعت و لابیگری فرصتهای او را محدود کردهاند. پس از سالها دشواری، او اکنون با فیلم «مستی ۴» به پرده باز میگردد و دوباره با همبازیان خود از سری کمدی محبوب هم‑راه میشود.

این مقاله را بهصورت خلاصه گوش کنید

بازیگر و کارآفرین ویویک اوبروی بهتازگی به دورهای چالشبرانگیز از مسیر حرفهایاش نگاهی انداخت و شرح داد که حتی پس از اجراهای برجستهترین خود، موانع غیرمنتظرهای سر راهش ظاهر شد. در مصاحبهای با پینکویلا، او افشا کرد که علیرغم دریافت تحسین برای نقشهای پرشور در فیلمهایی چون «امکارا» و کسب موفقیت تجاری با پروژهای مانند «Shootout at Lokhandwala»، متوجه شد که شناخت بهخودکار منجر به فرصتهای پیوسته نمیشود. او توضیح داد که اگرچه آثارش جوایز و تحسینهای فراوانی برده بود و حتی در مراسم صنعتی بهگرمی میزبانی میشد، بهسرعت دریافته که تنها تعداد محدودی از کارگردانان واقعا آماده همکاری با او بودند.
شناخت بدون فرصتها
به گفته ویویک، استقبال مثبت از فیلمهای او این تصور را ایجاد کرد که مسیر شغلیاش دوباره در مسیر صحیح است. اما بهتدریج دریافت که بسیاری از کسانی که بهصورت شفاهی علاقهمند به بازیگری او بودند، بهدلیل فشارهای وارد شده توسط حلقههای تأثیرگذار در صنعت، تمایلی برای ادامه ندارند. او احساس میکرد که دلایل معقولی برای این ابستری که با آن مواجه شده بود، وجود ندارد.
اگرچه او با تلاش مستمر و ارائهٔ اجراهای مورد تحسین کار میکرد، اما خود را تحت محدودیت رواج لابیگری یافت. این وضعیت او را از نظر عاطفی خسته کرد و او اعتراف کرد که ناعدالتی موجود بر سلامت روان او تأثیر گذاشته و اضطراب شدیدی ایجاد کرده است.
بازگشت به پرده
پس از عبور از سالها دشواری حرفهای، ویویک با کمدی‑درام «مستی ۴» به صحنه بازگشت. همانند قسمتهای پیشین این سری، فیلم جدید او را دوباره با آفتاب شیوداسانی و ریتیش دِشمخ پیوند میدهد که همچنان نقشهای اصلی را در کنار او ایفا میکنند. بازگشت او نماد فصلی نو است که با استقامت و اراده برای بازپسگیری جایگاهش در دنیای سینما شکل گرفته.
میراث سری «مستی»
«مستی» اصلی که در سال ۲۰۰۴ به کارگردانی ایندرا کومار بهمنظور انتشار عرضه شد، بهسرعت به یک موفقیت تجاری غیرمنتظره تبدیل شد. این روایت دربارهٔ سه مرد متاهل است که از زندگی خانگی خود ناراضیاند و به دنبال هیجانهای بیرونی از روابطشان میگردند. تلاشهای نادرست آنها برای ماجراجویی، آنها را به موقعیتی پرآشوب میکشاند که شبیه به یک تحقیق قتل است و زمینهٔ یک کمدی خطاها را فراهم میکند که بهطور عمیقی با مخاطبان همراهی کرد.