مجله اینترنتی رمز موفقیت

بیرن فلمینگ، مؤسّس مشترک Sucker Punch Productions، رهبری خلاق را به فصلی نو واگذار می‌کند

فصل جدید با معرفی رهبری تازه توسط Sucker Punch برای آیندهٔ استودیو آغاز می‌شود

لوگوی Sucker Punch بر روی زمینه خاکستری

پس از نزدیک به سه دههٔ کمک به زنده‌کردن فرنچایزهای نمادینی همچون Sly Cooper، inFAMOUS، Ghost of Tsushima و Ghost of Yōtei، براین فلمینگ اعلام کرد که رهبری استودیوی Sucker Punch را به نسلی جدید می‌سپارد. در طول سال گذشته، او به‌طور نزدیک با PlayStation Studios همکاری کرد تا اطمینان حاصل شود که Sucker Punch در دست‌های مناسب قرار دارد و با پایه‌ای مستحکم برای ادامهٔ موفقیت‌های خود پیش می‌رود. 

براین فلمینگ از Sucker Punch Productions، با پیراهن آبی دکمه‌ای؛ پس‌زمینهٔ سبز محو

براین فلمینگ، Sucker Punch Productions

از اول ژانویه، جیسن کانل و آدریان بنتلی، که سال‌ها به‌عنوان رهبران خلاق و فنی شناخته می‌شوند، نقش جدیدی به‌عنوان سرپرستان استودیو بر عهده می‌گیرند و تمرکز تیم را بر تجارب جاه‌طلبانه و مبتنی بر شخصیت که هویت PlayStation Studios را تعریف می‌کند، ادامه می‌دهند. 

مدیران جدید استودیو: جیسن کانل و آدریان بنتلی

جیسن کانل در سمت چپ با پیراهن خاکستری آستین بلند، آدریان بنتلی در سمت راست با تی‌شرت آبی تیره؛ پس‌زمینهٔ سبز محو

جیسن کانل (چپ)، آدریان بنتلی (راست)، مدیران استودیو، Sucker Punch Productions

جیسن و آدریان در سال‌های اخیر نقش اساسی در شکل‌گیری مسیر خلاق و فنی Sucker Punch ایفا کرده‌اند. جیسن، که به‌عنوان هم‌مدیر خلاق در سلسله Ghost فعالیت می‌کرد، به تعریف هویت بصری استودیو و سبک روایت‌گری آن کمک کرد و عمق سینمایی و احساس عمیق را به بازیکنان PlayStation در سراسر جهان منتقل کرد.

آدریان، به‌عنوان مدیر فنی، رهبری تیم مهندسی و تولید استودیو را بر عهده داشته و نوآوری را در ابزارهای توسعه و سامانه‌های بازی به‌کار گرفته است تا جهان‌های Sucker Punch این‌چنین جذاب باشند. این دو با هم ترکیبی کامل از دید خلاقانه و برتری فنی فراهم می‌آورند که همواره استودیو را متمایز می‌کند.

نیت فاکس به‌عنوان هم‌مدیر خلاق ادامه خواهد داد تا تیم رهبری خلاق را تکمیل کند.

دیدگاه و رهبری براین، فرهنگ خلاقیت و همکاری در استودیو را شکل داده و پایه‌ای مستحکم برای آن ایجاد کرده است که جیسن، آدریان و تمام تیم برای گسترش آن به آینده می‌سازند.

عضو دیرینهٔ PlayStation Studios

Sucker Punch از سال ۲۰۰۰ بخشی از خانواده PlayStation بوده و به‌ طور مداوم جهان‌های به‌یادماندنی و شخصیت‌های محبوبی را به بازیکنان در سراسر جهان ارائه می‌دهد. از جذابیت بازیگوشانه Sly Cooper تا روایت سینمایی جسورانهٔ «Ghost»، تعهد استودیو به نوآوری و کیفیت همچنان استانداردی برای ویژگی‌های منحصر به فرد تجربه‌های PlayStation تعیین می‌کند.

همان‌طور که Sucker Punch زیر رهبری جیسن و آدریان پیش می‌رود، تیم متعهد به خلق ماجراجویی‌های جدیدی است که تخیل بازیکنان در هر کجا را درگیر می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.