مجله اینترنتی رمز موفقیت

هم‌بنیان‌گذار Sucker Punch Productions، براین فلیمینگ، رهبری خلاقانه را به فصل بعدی می‌سپارد

فصل جدید با معرفی رهبری نوین برای آینده استودیوی Sucker Punch آغاز می‌شود

لوگوی Sucker Punch بر روی زمینه خاکستری

پس از تقریباً سه دهه‌ای که Sucker Punch در به‌وجود آوردن فرنچایزهای نمادین مانند Sly Cooper، inFAMOUS، Ghost of Tsushima و Ghost of Yōtei نقش داشته است، براین فلیمینگ اعلام کرد رهبری استودیوی Sucker Punch را به نسل جدید می‌سپارد. در طول سال گذشته، براین به‌صورت نزدیک با PlayStation Studios همکاری کرده تا اطمینان حاصل شود که Sucker Punch در دست‌های برتر قرار دارد و بستر محکمی برای موفقیت مستمر استودیو فراهم می‌شود.

براین فلیمینگ از Sucker Punch Productions در پیراهن دکمه‌دار آبی. پس‌زمینه شامل سبزی‌های محو

براین فلیمینگ، Sucker Punch Productions

از تاریخ ۱ ژانویه، رهبران خلاق و فنی دیرینه جیسن کنل و ایدریان بنتلی به‌عنوان سرپرست‌های استودیو وارد نقش‌های جدید می‌شوند و ادامه می‌دهند تا تمرکز تیم بر تجربه‌های بزرگ‌پر و مبتنی بر شخصیت که ویژگی بارز PlayStation Studios است، را هدایت کنند. 

سرپرست‌های جدید استودیو: جیسن کنل و ایدریان بنتلی

جیسن کنل در سمت چپ با پیراهن آستین بلند خاکستری، ایدریان بنتلی در سمت راست با تی‌شرت آبی تیره. پس‌زمینه شامل سبزی‌های محو

جیسن کنل (چپ)، ایدریان بنتلی (راست)، سرپرست‌های استودیو، Sucker Punch Productions

جیسن و ایدریان در سال‌های اخیر نقش کلیدی در شکل‌گیری جهت خلاق و فنی Sucker Punch ایفا کرده‌اند. جیسن که به‌عنوان هم‌مدیر خلاقیت در سلسله Ghost فعالیت می‌کرد، به تعریف هویت بصری و سبک روایتگری استودیو کمک کرده و عمق سینمایی و احساسات عمیق را به بازیکنان پلی‌استیشن در سراسر جهان منتقل کرده است.

ایدریان به‌عنوان مدیر فنی رهبری تیم مهندسی و تولید استودیو را بر عهده داشته و با پیشبرد نوآوری در ابزارهای توسعه و سیستم‌های بازی، جهان‌های Sucker Punch را به‌طوری جذاب و غوطه‌ور ساخته است. این دو با هم ترکیبی کامل از چشم‌انداز خلاق و برتری فنی را به تصویر می‌کشند که همواره استودیو را متمایز می‌کند.

نیت فاکس به‌عنوان هم‌مدیر خلاقیت ادامه می‌دهد تا تیم رهبری خلاقیت کلی را تکمیل کند.

چشم‌انداز و رهبری براین، فرهنگ خلاقیت و همکاری در استودیو را شکل داده و پایه‌ای ایجاد کرده است که جیسن، ایدریان و تمام تیم می‌توانند بر آن بنا کنند تا به آینده نگاه کنند.

عضو دیرینهٔ PlayStation Studios

Sucker Punch از سال ۲۰۰۰ جزو خانواده PlayStation بوده و به‌طور مستمر جهان‌های فراموش‌نشدنی و شخصیت‌های دوست‌داشتنی را به بازیکنان سرتاسر جهان عرضه می‌کند. از جذابیت بازیگوشانه Sly Cooper تا روایت‌گری جسورانه و سینمایی “Ghost,”، تعهد استودیو به نوآوری و کیفیت همچنان معیاری برتر برای ویژگی‌های منحصر به‌فرد تجربه‌های PlayStation باقی مانده است.

در حالی که Sucker Punch تحت رهبری جیسن و ایدریان پیش می‌رود، تیم به ساخت ماجراجویی‌های جدیدی که تخیل بازیکنان را در سراسر جهان به خود جلب می‌کند، متعهد می‌ماند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.