مجله اینترنتی رمز موفقیت

۶ برندی که اینفلوئنسرها تو را در سال ۲۰۲۵ به خریدشان ترغیب کردند

دلنی رُو - J. Crew
برند J. Crew در سال جاری به‌عنوان پرفروش‌ترین برند در ShopMy شناخته شد. این خرده‌فروش اینفلوئنسرهایی مانند دلنی رُو (دیده در تصویر) را به‌عنوان بخشی از کمپین تعطیلات خود به کار گرفته است. منبع: J. Crew
  • بازاریابی مشارکتی در حال رشد است و در سال جاری فروش بالغ بر ۲۱۶ میلیارد دلار ایجاد کرده است.
  • با استفاده از پلتفرم‌هایی همچون ShopMy، اینفلوئنسرها و ناشران می‌توانند محصولات را پیشنهاد دهند و کمیسیون کسب کنند.
  • این‌ها برندهای پرفروش در ShopMy در سال جاری هستند.

اینفلوئنسرها روش خرید ما را تغییر داده‌اند؛ آن‌ها به‌صورت مستقیم بر روندهای محبوب، برندهای خریداری‌شده و کالاهای مورد تمایل ما تأثیر گذاشته‌اند.

بازاریابی مشارکتی — روشی برای افزایش فروش از طریق لینک‌های منتشر شده توسط خالقان یا ناشران — برآورد می‌شود که در سال جاری فروش تجارت الکترونیک ایالات متحده را به میزان ۲۱۶ میلیارد دلار افزایش دهد، بر پایه داده‌های EMARKETER.

این لینک‌ها روشی مستقیم برای ردیابی خریدهایی هستند که واقعاً توسط اینفلوئنسرها الهام گرفته‌اند.

ShopMy، یک پلتفرم تجارت‌اجتماعی، به خالقان امکان می‌دهد صفحات فرودی قابل خرید بسازند و از فروش‌های ناشی از لینک‌هایشان در رسانه‌های اجتماعی کمیسیون دریافت کنند.

به‌حسب گزارش شرکت، بیش از ۱۸۵ ۰۰۰ خالق از این پلتفرم استفاده می‌کنند و پیشنهادات آن‌ها سالانه بیش از ۱ میلیارد دلار فروش ایجاد می‌کند. در ماه اکتبر، ShopMy ۷۰ میلیون دلار در دوره سرمایه‌گذاری سری B جذب کرد که نشان‌دهنده باور به رشد مستمر این مدل است.

«بازاریابی مشارکتی به‌یک بخش اساسی از ساخت برند تبدیل شده است،» تافی‌نی لوپینسکی، هم‌بنیان‌گذار و رئیس ShopMy، در ایمیل به Business Insider گفت. «برندهای برتر اکنون خالقان را به‌عنوان شریک‌های فرهنگی می‌نگرند.»

در مجموع ۱,۲۰۰ برند از ShopMy استفاده می‌کنند.

این پلتفرم به Business Insider نگاهی داخلی به برندهای پرفروش در این پلتفرم در سال جاری ارائه داد، بخشی از گزارش پایان‌سال ShopMy.

۱. J. Crew

در پایان سال گذشته، خرده‌فروش J. Crew یک مدیر ارشد بازاریابی (CMO) جدید به نام جولیا کالیر منصوب کرد؛ وی پیش از این بخش موفق بازاریابی اینفلوئنسر برای برند پوشاک Skims را ایجاد کرده بود. او خالقان را به‌عنوان بخشی کلیدی از استراتژی J. Crew در نظر گرفت؛ کمپین تعطیلات این برند شامل اینفلوئنسرهای محبوبی مانند مجری برنامه «Subway Takes» کاریم رحما و تیک‌توکر دلنی رُو بود که لیست‌های خرید قابل خرید (wishlists) را ایجاد کردند.

۲. CurrentBody

ماسک‌های نور قرمز در تمام شبکه‌های اجتماعی رواج دارند و CurrentBody از طریق مشارکت با اینفلوئنسرها، مشتریان جذب کرده است.

در شرح‌های شغلی، شرکت مادر CurrentBody یعنی The Beauty Tech Group، بازاریابی اینفلوئنسر را «موتور رشد» می‌نامید. ماسک‌های این شرکت در پروفایل‌های ShopMy ستاره رئالیتی Bethenny Frankel و مربی تناسب‌اندام Melissa Wood‑Tepperberg نمایان شده‌اند.

۳. Tory Burch

الکس کونسانی در نمایش ران‌وی نیویورک فشن‌ویك Tory Burch قدم گذاشت
ستاره تیک‌توک و مدل الکس کونسانی در نمایش ران‌وی نیویورک فشن‌ویك Tory Burch قدم گذاشت. Slaven Vladić/​Getty Images برای Tory Burch

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی برند مد Tory Burch امسال برجسته بوده است. علاوه بر این‌که یکی از برندهای پرفروش در ShopMy است، در نیویورک فشن‌ویك در اوایل این سال بیشترین تعامل را نسبت به سایر برندها داشته است، طبق گزارش شرکت تحلیلی اجتماعی ListenFirst. پست‌های اجتماعی این برند شامل اینفلوئنسرهایی نظیر تیک‌توکر الکس کونسانی و سلبریتی‌های Sydney Sweeney، Lana Condor و Chloe Fineman بوده است.

۴. Tuckernuck

یک خرده‌فروش چندبرند تجارت الکترونیک، مدیران Tuckernuck بر اهمیت خالقان برای برند خود تأکید کرده‌اند. هم‌بنیان‌گذار سپتامبر رینیر ووتا در سال گذشته به EMARKETER گفت که شرکت به دنبال اینفلوئنسرهایی است که از قبل در Tuckernuck در حال گردش هستند، همچنین میکرو اینفلوئنسرهایی با دنبال‌کنندگان معتبر.

۵. Veronica Beard

Tinx در برند Veronica Beard
Veronica Beard روابط چندساله‌ای با چندین اینفلوئنسر، از جمله Tinx دارد. Steve Eichner/WWD از طریق Getty Images

برند لباس معاصر زنانه Veronica Beard طرفداران بسیاری از اینفلوئنسرهای مشهور مانند Tinx و Valeria Lipovetsky دارد که سال‌ها محصولات این برند را به نمایش گذاشته‌اند. روابط بلندمدت با خالقان کلید استراتژی شرکت است؛ به گفته مسئولین Veronica Beard در چندین مصاحبه، این برند با آنها برای معرفی محصولات و در لحظات مهم دیگر همکاری می‌کند.

۶. Jenni Kayne

برند خانه و پوشاک مستقیم‑به‑مصرف‌کننده Jenni Kayne به قدرت اینفلوئنسرها پی برده است. محصول نخستین موفق آن، یک جفت کفش صاف (flats) بود که به‌دلیل یک اینفلوئنسر ویروسی شد. اکنون این برند شبکه‌ای بزرگ و متنوع از اینفلوئنسرها دارد؛ ریِس ویترسپون، صوفی ریسی گراينج و گوتچی وستمَن محصولات Jenni Kayne را در صفحات ShopMy خود به نمایش می‌گذارند.

تصحیح: ۱۵ دسامبر ۲۰۲۵ — این مقاله به‌نادرستی مکان ایجاد لیست‌های خرید قابل خرید دلنی رُو را بیان کرده بود. این لیست‌ها در ShopMy ساخته نشده بودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.