مجله اینترنتی رمز موفقیت

دریا پورشاسب، مدیر جهانی محتوای پریمیوم اسپاتیفای (سابق)، به عنوان مدیر ارشد بازاریابی شرکت بیلیف منصوب شد؛ در حالی که شرکت پلتفرم بازاریابی موسیقی او به نام ampd Method را خریداری کرد.

دریا پورشاسب، مدیر ارشد بازاریابی بیلیف، و بنیان‌گذار ampd Method

شرکت بیلیف پلتفرم بازاریابی موسیقی ampd Method را خریداری کرده است.

دریا پورشاسب، بنیان‌گذار و مدیر عامل ampd Method، به عنوان مدیر ارشد بازاریابی به بیلیف پیوسته و به بنیان‌گذار و مدیر عامل Denis Ladegaillerie گزارش خواهد داد.

بیلیف اعلام کرده است که با انتصاب پورشاسب و خرید شرکت او، در حال گسترش «تخصص‌ها و توانمندی‌های داخلی خود در بازاریابی داده‌محور عمیق و خدمات کاتالوگ» می‌باشد.

پورشاسب پیش از این به عنوان مدیر جهانی محتواهای پریمیوم در اسپاتیفای فعالیت می‌کرد؛ بیلیف اعلام کرد که «او بیش از 300 کمپین بازاریابی برای هنرمندان و لیبل‌های مستقل اجرا کرده است» و «بازده سرمایه‌گذاری برجسته‌ای ارائه داده که به رشد تعداد مشترکین و ارتقای تعامل هواداران کمک کرده است».

قبل از پیوستن به اسپاتیفای، او در نقش معاون ارشد مشارکت‌های استریمینگ در Sony Music Entertainment مشغول به کار بود؛ در این موقعیت، مجوزها و مشارکت‌های بازاریابی با خدمات دیجیتال برتر را مدیریت می‌کرد و بر سود و زیان و بازاریابی دیجیتال در بیش از ۶۰ بازار نظارت داشت.

او همچنین به عنوان مدیر جهانی موسیقی در پلتفرم وب۳ Royal.io فعالیت داشت. دوران حرفه‌ای خود را در بازارهای سرمایه در Citi آغاز کرد و مدرک MBA خود را از مدرسه Wharton دریافت کرده است.

در نقش جدید خود در بیلیف، پورشاسب مسئول «استراتژی، اجرا و عملکرد خدمات بازاریابی» شرکت خواهد بود.

شرکت بیان کرد که این مدیر همچنین «استراتژی و اجرای بازاریابی کاتالوگ گروه را توسعه داده و رهبری خواهد کرد».

بیلیف افزود که او «تخصص گسترده‌ای در عملکرد استریمینگ، تعامل هنرمند‑هوادار و توسعه کمپین‌های انتها‑به‑انتها برای ارائه بازده سرمایه‌گذاری مثبت» به ارمغان می‌آورد و اینکه «تجربه و مهارت‌های منحصر به‌فرد او می‌تواند به‌عنوان یک عامل کلیدی برای افزایش ظرفیت بیلیف در ارائه بازاریابی دیجیتال پیشرفته‌تر و خدمات کاتالوگ با تأثیر بیشتر عمل کند».

«در تمام طول دوران کاری خود، من به‌طور مستمر کمپین‌های بازاریابی بسیار جذاب و مشارکت‌های نوآورانه‌ای را توسعه داده‌ام تا رشد مخاطبان و تعامل هواداران را پیش ببریم.»

دریا پورشاسب

دریا پورشاسب، مدیر ارشد بازاریابی بیلیف، گفت: «در تمام طول دوران کاری خود، من به‌طور مستمر کمپین‌های بازاریابی بسیار جذاب و مشارکت‌های نوآورانه‌ای را توسعه داده‌ام تا رشد مخاطبان و تعامل هواداران را پیش ببریم.»

«من بسیار هیجان‌زده‌ام که به بیلیف بپیوندم و تخصص خود در بازاریابی داده‌محور عمیق و تمرکز بر بازده سرمایه‌گذاری را در خدمت هدف گروه برای گسترش مخاطبان، تعامل و درآمدآوری هنرمندانمان، هم در بخش‌های اولیه و هم در کاتالوگ، به کار بگیرم.»

اعتبار: Anis Martin

«دریا در طول دوران کاری خود و با موفقیتش در ampd Method، توانایی ارائه تخصص پیشرفته برای رشد مخاطبان و ارتقای عملکرد را نشان داده است.»

Denis Ladegaillerie, بیلیف

بنیان‌گذار و مدیرعامل بیلیف، Denis Ladegaillerie، افزود: «بازاریابی در حال تبدیل به نظامی پراکنده‌تر و پیچیده‌تر است؛ این امر نیازمند تخصص دیجیتال قوی‌تر و مهارت خاص در ترتیب و ترکیب کمپین‌هاست که بتواند برای هنرمندان نتایج مطلوبی به ارمغان آورد.»

«دریا در طول دوران کاری‌اش، و با موفقیتش در ampd Method، توانایی ارائه تخصص پیشرفته‌ای را نشان داده است که به رشد مخاطبان و ارتقای عملکرد کمک می‌کند. این درک منحصر به‌فرد، برای ما و هنرمندانمان تغییردهنده بازی خواهد بود.»

Music Business Worldwide

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.