در این نقش، هال رهبری تیمهای نماینده بازاریابی ایالات متحده Avalere Health را بر عهده خواهد داشت و نظارت بر ارائههای خلاقانه و رسانهای آن، همچنین بازاریابی دسترسی و عملیات یادگیری و توسعه را بر عهده میگیرد.

کمتر از یک ماه پس از خروج از FCB Health نیویورک، سارا هال به Avalere Health پیوست.
برگزیدگان فهرست 100 شرکت MM+M سال 2025 صبح روز پنجشنبه اعلام کردند که هال را برای سمت رئیس بازاریابی ایالات متحده انتخاب کردهاند.
در این نقش، هال رهبری تیمهای نماینده بازاریابی ایالات متحده Avalere Health را بر عهده خواهد داشت و نظارت بر ارائههای خلاقانه و رسانهای آن، همچنین بازاریابی دسترسی و عملیات یادگیری و توسعه را بر عهده میگیرد.
هال به شرکتی میپیوندد که بهدلیل پروژههای موجود برای مشتریان دارویی نظیر Alexion (زیرمجموعه AstraZeneca)، Ipsen، Johnson & Johnson و همچنین شرکت بیوتکنولوژی Argenx، همچنان در حال رشد است.
در سال 2024، درآمد Avalere Health نسبت به سال قبل ۳٫۴٪ افزایش یافت و به ۲۱۰ میلیون دلار رسید، اگرچه تعداد کارکنان تماموقت این شرکت از ۱٬۵۹۰ به ۱٬۵۵۰ نفر کاهش یافت.
در بیانیهای که استخدام او را اعلام کرد، امار اورهکار، مدیرعامل Avalere Health، هال را «اضافهای فوقالعاده» برای تیم رهبری شرکت نامید.
«من بهشدت هیجانزدهام که سارا به Avalere Health میپیوندد»، اورهکار در بیانیهای گفت. «او سابقهای از توسعهٔ کمپینهای بهداشتی برجسته و برنده جوایز دارد. فراتر از شهرت درخشانش، تجربهٔ عمیق در این حوزه و رهبری برجستهٔ آژانس با نتایج اثباتشده را به ارمغان میآورد.»
ورود هال به Avalere Health کمتر از یک ماه پس از جداییش از FCB Health نیویورک، دیگری از برگزیدگان فهرست 100 شرکت MM+M سال 2025، به منظور پیگیری فرصتهای شغلی دیگر، اتفاق میافتد.
شرکت FCB Health نیویورک، در تاریخ ۱۱ نوامبر، خروج هال را اعلام کرد که پایان دوره حضور او که در ژوئن ۲۰۱۲ آغاز شده بود را نشان میدهد.
در ابتدا، او بهعنوان معاون ارشد اجرایی (EVP) و مدیر اجرایی FCB Health تا مارس ۲۰۲۳ فعالیت میکرد؛ سپس بهعنوان شریک مدیریت FCB Health نیویورک منصوب شد. او این سمت را تا سپتامبر ۲۰۲۴ که بهعنوان رئیس ارتقا یافت، بر عهده داشت.
قبل از پیوستن به FCB، هال بهعنوان معاون ارشد (SVP) و مدیر گروه حسابهای Saatchi & Saatchi Wellness از ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲ کار میکرد. در اوایل دوران حرفهایاش، در Arnold Worldwide مشغول به کار بود.
در بیانیهای، هال اشتیاق خود را برای پیوستن به تیم رهبری آژانس و ادامه کار در ترکیب تخصص تیمهای سیاست و دسترسی به بازار Avalere Health با قدرت تیمهای بازاریابی آن ابراز کرد.
«چیزی که بیش از همه به من انگیزه میدهد، قدرت این سازمان — توانایی ترکیب بازاریابی، رسانه، هوش مصنوعی و تخصص در سیاست برای ایجاد تأثیر معنیدار برای مشتریان و بیمارانی که از آنها حمایت میکند — است. این نوع همسویی قدرتمند و منحصر بهفرد است. من آمادهام تا به توسعهٔ چشماندازمان کمک کنم، تیمهایمان را توانمند سازم و کارهای جسورانه را پیشبرد کنم؛ ایجاد و پرورش ارتباطات غیرمتعارف که فصل بعدی Avalere Health را شکل میدهد.»
خروج هال از FCB Health نیویورک یکی از تغییرات رهبری متعدد بود که مرتبط با ادغام عظیم Omnicom‑IPG بوده است و اواخر ماه گذشته به اتمام رسید.
حدود یک هفته پس از ترک FCB Health نیویورک، زیرمجموعه IPG Health، لیندا بنت را به عنوان رئیس جدید خود معرفی کرد.
بنت از مارس ۲۰۲۴ تاکنون بهعنوان رئیس Rise & Run، دیگر برگزیده فهرست 100 شرکت MM+M سال ۲۰۲۵، فعالیت میکند. پیش از آن، او بهعنوان مدیر عامل Hill Holliday Health به مدت چهار سال و نیم خدمت کرد.
FCB Health نیویورک بخشی از بخش جدید Omnicom Health است که توسط دانا میمان، مدیرعامل پیشین IPG Health، رهبری میشود.
در نقش خود بهعنوان مدیرعامل، او به مایکل لارسون، مدیرعامل Diversified Agency Services که شامل حوزههای سلامت، برندینگ و بازاریابی دقیق است، گزارش میدهد.