مدیرعامل یک شرکت پوشاک مردانه پس از ارسال ایمیلی نامطلوب درست پیش از عید شکرگزاری، عذرخواهی کرد.
شرکت XSuit در تاریخ ۲۶ نوامبر ایمیلی برای تبلیغ تخفیف ۴۵٪ جمعهسیاه خود ارسال کرد که دارای عنوان توهینآمیز «Grow the f*** up» به همراه یک ایموجی آتش بود.
ماکسیمیلیان پرز، بنیانگذار و مدیرعامل این شرکت، همان شب، حدود ساعت ۸ بعدازظهر، عذرخواهی خود را منتشر کرد که با جمله «من این ایمیل را مینویسم تا بابت ایمیلی که امروز دریافت کردید، عذرخواهی کنم» آغاز شد.
در ایمیل تأیید شد که عنوان آن «غیرحرفهای، بیاحترام و کاملاً در تضاد با هویت ما» بوده است.
پرز با سادگی گفت: «این تقصیر من است». او افزود که مهم نیست که چه کسی پیام تحریکآمیز را خلق کرده است، زیرا بهعنوان بنیانگذار، «تمام مسئولیت محتوای منتشرشده تحت نام XSuit بر عهده من است».
پیام ادامه یافت و بر ارزشهای برند تأکید کرد و به مشتریان وعده داد که این برند برای «اعتماد به نفس بدون تکبر، نوآوری بدون پیچیدگی، شیک بودن بدون سردی» ساخته شده است.
پرز به ریاکاری ارسال چنین پیام زشت برای نشان دادن جسارت اشاره کرد، در حالی که شرکت او بر پایه صداقت استوار است.
«شما شایستگی بهتر را دارید. اگر زمان و توجه خود را به ما میسپارید، حق دارید بازاریابیای دریافت کنید که ارزشهای واقعی که ما ادعا میکنیم به آن پایبندیم را بازتاب دهد؛ نه چیزی که به قصد جلب توجه، برای شوک یا توهین ساخته شده باشد»، عذرخواهی ادامه یافت.

ماکسیمیلیان پرز، بنیانگذار و مدیرعامل xSuit، همان شب پس از ارسال ایمیل توهینآمیز به مشتریان یک روز قبل از عید شکرگزاری، عذرخواهی کرد.

عنوان ایمیل «Grow the f*** up» به همراه ایموجی آتش بود.
پرز افزود که متعهد است تا اطمینان حاصل کند چنین حادثهای دیگر تکرار نشود و xSuit فرآیندهای خود را بازبینی خواهد کرد.
در پایان ایمیل، از مشتریان برای پاسخگو نگه داشتن شرکت تشکر کرد، چرا که برای پرز، «این مهم است».
طبق گزارش نیویورک پست، این شرکت مستقر در شانگهای که در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد، کتهای خود را تقریباً به قیمت ۵۰۰ دلار میفروشد.
در مصاحبهای با Trep Talks در سال ۲۰۲۳، پرز توضیح داد که پدر او بیش از ۴۰ سال در چین زندگی کرده و زبان چینی را آموخته است؛ امری که به او در ساختن شرکتش در خارج از کشور کمک کرده است.
او بعدها در همین گفتوگو افزود که بهترین مشاوره تجاریای که تا به حال دریافت کرده بود، «هرگز مسایل را بهصورت شخصی نگیرید» بود.
او افزوده که هر روز سعی میکند بهمحض رسیدن به خانه کاملاً از کار جدا شود و گفت که در این کار «بسیار مهارت دارد».
طبق وبسایت خود، XSuit محصولاتش را اینگونه توصیف میکند: «کتی که با شما حرکت میکند، همراه شما سفر میکند، در هر فضایی حضور دارد و حتی در مترو میتوانید از آن استفاده کنید. کتی که میتوانید مستقیماً پس از خروج از هواپیما به جلسهی کاری بپوشید و همچنان شیک، متین و بدون زحمت باشید».

این شرکت مستقر در شانگهای در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد و کتهای خود را با قیمتی حدود ۵۰۰ دلار میفروشد.
![پرز در ایمیل عذرخواهی خود ذکر کرد که از مشتریان بابت اینکه او را پاسخگو نگه دارند، سپاسگزار است [تصویر استوک]](https://dl.ir-success.ir/pic/2025-12/IR-52617-2025-12-02-07-12-28-ik2bsm.webp)
پرز در ایمیل عذرخواهی خود اشاره کرد که از مشتریان برای پاسخگو نگه داشتن او سپاسگزار است [تصویر استوک].
شرکت ادعا میکند که بیش از هفت هزار نقد پنجستاره دریافت کرده است، اما کاربران ردیت در مورد مفهوم «لوکس عملکردی» نظرات متفاوتی دارند.
یک کاربر نوشت: «این کتها بسیار بد هستند. اگر یک کت کشسان باشد، نشانهای منفی است. این کتها بهطور عمده از پلاستیک ساخته شدهاند، برش ضعیف و دوخت ناقص دارند. ۵۰۰ دلار برای چنین کت ضعیفی سرقت جدی است».
در حالی که برخی دیگر این نظر مخالف را داشتند: «من یک عدد دارم و عالی است. بهنظر میرسد بیشتر افراد پستکننده این کت را ندارند و اگر داشته باشند شاید چاق یا لاغر‑چرب باشند».
یک کاربر دیگر نوشت: «من نسخه 5.0 را دارم و برای بسیاری توصیه میکنم. این برای همه نیست… مخالفان آن را «پلاستیک» مینامند… اما برای کارها و آنچه که دنبال میگردم، این کت بهترین گزینه برای من بوده است».