مجله اینترنتی رمز موفقیت

WPP Media کسب‌وکار رسانه‌ای هِنکل را در سرتاسر اروپا تجمیع می‌کند

WPP امروز اعلام کرد که WPP Media مسئولیت تجمیع کسب‌وکار رسانه‌ای برای برندهای مصرفی هِنکل در سراسر اروپا را به‌دست آورده است. این حوزه گسترش‌یافته شامل مسئولیت برندهای هِنکل نظیر Persil، Perwoll، Bref، Schwarzkopf و Syoss در ۳۰ بازار می‌شود.

این تصمیم، WPP و هِنکل را به تعمیق شراکت موفق خود در اروپا، بزرگ‌ترین بازار جغرافیایی هِنکل، می‌رساند و ۱۳ بازار جدید به ۱۷ بازار اروپایی که در اواخر سال ۲۰۲۴ به WPP Media واگذار شده بود، می‌افزاید.

سابقهٔ اثبات‌شدهٔ همکاری و کارآمدی WPP Media از طریق WPP Open – پلتفرم هوشمند بازاریابی WPP –، عامل تصمیم‌گیری نهایی هِنکل بود. این پلتفرم امکان یک انتقال سریع و یکپارچه برای بازارهای تازه یکپارچه‌شده را فراهم می‌کند.

بررسی رقابتی که از ژوئن آغاز شد، بر تجسم دوبارهٔ آیندهٔ رسانه‌ها و پیشبرد رشد در بستر هوش مصنوعی متمرکز بود. استراتژی موفق WPP Media بر پایه شیوه‌های کاری نوآورانه، بازتعریف نقش‌ها و تمرکز بی‌وقفه بر ارائه ارزش بنا شده است.

WPP Media رهبری فعال‌سازی رسانه‌های دیجیتال هِنکل را در تمام ۳۰ بازار اروپا از دفاتر دوستی‌دورف و لندن بر عهده خواهد گرفت. تیم اختصاصی این شرکت بر ایجاد هم‌افزایی‌ها و حاکمیت متمرکز بوده و با بازارهای محلی برای مدیریت روابط بومی کار می‌کند تا اطمینان حاصل شود که نوانس‌های محلی در تمام نقاط تماس رسانه‌ای مورد توجه قرار می‌گیرد.

اطلاعات بیشتر:
WPP Communications
press@wpp.com

درباره WPP
WPP یک شرکت تحول خلاقیت است. ما از قدرت خلاقیت برای ساختن آینده‌ای بهتر برای مردم، سیاره، مشتریان و جوامع خود استفاده می‌کنیم. برای اطلاعات بیشتر، به www.wpp.com مراجعه کنید.

درباره WPP Media
WPP Media یک مجموعهٔ جهانی رسانه‌ای WPP است. در جهانی که رسانه در هر مکان و در هر چیز حضور دارد، ما بهترین پلتفرم، افراد و شرکای خود را گردهم می‌آوریم تا فرصت‌های نامحدود برای رشد ایجاد کنیم. برای اطلاعات بیشتر، به wppmedia.com مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.