مجله اینترنتی رمز موفقیت

WPP Media کسب‌وکار رسانه‌ای هنکل را در سراسر اروپا یکپارچه می‌کند

WPP امروز اعلام می‌کند که WPP Media مسئولیت کسب‌وکار رسانه‌ای یکپارچهٔ «برندهای مصرفی هنکل» (Henkel Consumer Brands) را در سراسر اروپا بر عهده گرفته است. این همکاری گسترده، مسئولیت برندهای نام‌آشنای هنکل مانند پرسیل، پرول، بِرِف، شوارتسکف و سایوس را در ۳۰ بازار مختلف شامل می‌شود.

این تصمیم، همکاری موفق پیشین WPP و هنکل را در اروپا، بزرگ‌ترین بازار جغرافیایی این شرکت، تعمیق می‌بخشد. به این ترتیب، ۱۳ بازار جدید به ۱۷ بازار اروپایی که WPP Media در اواخر سال ۲۰۲۴ مسئولیت آن را بر عهده گرفته بود، اضافه می‌شود.

سابقهٔ درخشان WPP Media در همکاری و بهره‌وری از طریق پلتفرم بازاریابی هوشمند WPP یعنی WPP Open، عاملی تعیین‌کننده در تصمیم هنکل بود. این پلتفرم، انتقالی سریع و یکپارچه را برای بازارهای جدید فراهم خواهد کرد.

فرایند بازبینی رقابتی که از ماه ژوئن آغاز شد، بر بازآفرینی آیندهٔ رسانه و هدایت رشد در چشم‌اندازی مبتنی بر هوش مصنوعی متمرکز بود. راهبرد موفق WPP Media بر پایهٔ روش‌های کاری نوآورانه، بازتعریف نقش‌ها و تمرکز تزلزل‌ناپذیر بر ارزش‌آفرینی بنا شده بود.

WPP Media از مراکز خود در دوسلدورف و لندن، فعال‌سازی رسانه‌های دیجیتال هنکل را در تمام ۳۰ بازار اروپایی رهبری خواهد کرد. یک تیم اختصاصی با تمرکز بر ایجاد هم‌افزایی و حاکمیت شرکتی این مسئولیت را بر عهده دارد و با بازارهای محلی همکاری می‌کند تا با مدیریت روابط بومی، اطمینان حاصل شود که ظرافت‌های هر منطقه در تمام نقاط تماس رسانه‌ای لحاظ می‌گردد.

اطلاعات بیشتر:
ارتباطات WPP
press@wpp.com

دربارهٔ WPP
WPP یک شرکت تحول‌آفرینی خلاق است. ما از قدرت خلاقیت برای ساختن آینده‌ای بهتر برای کارکنان، سیاره، مشتریان و جوامع خود استفاده می‌کنیم. برای اطلاعات بیشتر، به www.wpp.com مراجعه کنید.

دربارهٔ WPP Media
WPP Media مجموعهٔ رسانه‌ای جهانی WPP است. در دنیایی که رسانه همه‌جا و در همه‌چیز حضور دارد، ما بهترین پلتفرم، افراد و شرکا را گرد هم می‌آوریم تا فرصت‌هایی نامحدود برای رشد خلق کنیم. برای اطلاعات بیشتر، به wppmedia.com مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.