مجله اینترنتی رمز موفقیت

برندهای معتبر حاضرند: اولین موج سخنرانان همایش رشد آسیا ۲۰۲۶ را بررسی کنید

گری اسکترگود

نوشتهٔ گری اسکترگود

همایش رشد آسیا ۲۰۲۶ در تاریخ ۸ تا ۱۰ ژوئیه سال آینده باز می‌گردد.
همایش رشد آسیا ۲۰۲۶ در تاریخ ۸ تا ۱۰ ژوئیه سال آینده باز می‌گردد. (ویلیام رید)

امروز می‌توانیم اولین موج سخنرانان همایش رشد آسیا ۲۰۲۶ را اعلام کنیم؛ در برنامه، برندهای برجسته‌ای از ژاپن، هند، نیوزیلند، مالزی، هنگ‌کنگ و فرانسه حضور دارند.

این رویداد برندهای پیشرو، تأمین‌کنندگان نوآور، خرده‌فروشان بزرگ، دانشگاهیان و کارشناسان بازار را گرد هم می‌آورد تا بزرگ‌ترین فرصت‌های رشد صنعتی در این منطقه را بررسی کنند.

امسال، این همایش شامل سخنرانی‌های اصلی از نام‌های برجسته‌ای همچون نستله، پپسی‌کو، بلک‌مورز، سوئیس، مارز ریگری، کومویتا، ییلِی، بیوستایم و دانون بوده است که طی سه روز برگزار شد.

ویدئوی نکات برجسته را در اینجا ببینید.

در همایش ۲۰۲۶ که در ماه ژوئیه برگزار می‌شود، نشست‌های روز اول به بررسی جدیدترین روندها، نوآوری‌ها و فرصت‌های مرتبط با تغذیه نوزادان و کودکان و سلامت مادران و زنان می‌پردازند.

در روز دوم، تغذیه برای سبک زندگی فعال، مدیریت وزن، پروتئین و نوآوری در محصولات سالم‌تر مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ در حالی که روز سوم به پیشرفت‌های پیرامون سالم‌گرایی سالم و طول عمر سالم می‌پردازد.

علاوه بر این، جلسه‌های اختصاصی پنل درباره مصرف‌کننده آسیا، انقلاب نوآوری و خرده‌فروشی و اولویت‌های سیاستی آسیا برگزار خواهد شد.

در طول این سه‌روز همایش، NutraIngredients و FoodNavigator به شما کمک می‌کنند تا درک کنید صنعت چگونه می‌تواند بهترین مسیر را برای عبور از چشم‌انداز متنوع مصرف‌کنندگان، مقررات، فرهنگ و اقتصاد این منطقه پیدا کند تا از پاداش‌های قابل توجه حوزه مواد غذایی، نوشیدنی‌ها و تغذیه بهره‌برداری کند.

اولین موج سخنرانان شامل نمایندگان ارشد از غول‌های غذایی ژاپنی Ajinomoto و Calbee، پیشگامان لبنیات فرانسوی Bel Group، گروه H&H مستقر در هنگ‌کنگ (شرکت پشت Swisse و Biostime)، شرکت چندملیتی هندی و گروه کالاهای مصرفی Dabur، زنجیره داروخانه‌ای مالزیایی و برند Alpro و برندهٔ جایزه محصول سال در زمینه تغذیه ورزشی Nutraingredients‑Asia Awards، CurraNZ می‌باشد.

برای مشاهدهٔ فهرست کامل، صفحهٔ سخنرانان در وب‌سایت همایش را بررسی کنید.

«رویداد ۲۰۲۵ موفقیتی بزرگ بود؛ ۳۰۰ نفر از رهبران ارشد صنعت به بررسی بزرگ‌ترین فرصت‌های رشد که این منطقه ارائه می‌دهد، پرداختند»، گفت گری اسکترگود، مدیر منطقه‌ای APAC در William Reed، ناشر NutraIngredients. «ما به‌طوردارویی خوشحال بودیم که ۹۴٪ از شرکت‌کنندگان رویداد ۲۰۲۵ را یا عالی یا خوب ارزیابی کردند، و ۹۳٪ اعلام کردند که قصد دارند در سال ۲۰۲۶ دوباره حضور داشته باشند.»

«ما به‌دقت در حال تهیهٔ برنامه‌ای سطح‌العلای جهانی هستیم و به‌زودی سخنرانان را اعلام می‌کنیم، از جمله مهمانانی از نستله، پپسی‌کو و بلک‌مورز»، او افزود.

رویداد در مارینا بئ سندز، سنگاپور، از ۸ تا ۱۰ ژوئیه برگزار می‌شود.

بلیت‌های استاندارد شرکت‌کنندگان با هزینهٔ ۱٬۹۹۵ دلار سنگاک (SGD) به‌علاوه GST عرضه می‌شود؛ اما با ثبت‌نام تا پایان نوامبر می‌توانید از نرخ ویژهٔ پرندهٔ زودهنگام به‌قیمت ۱٬۴۹۶٫۲۵ دلار سنگاک بهره‌مند شوید.

یک پاس شرکت‌کننده شامل دسترسی به همایش سه‌روزه، به‌همراه نوشیدنی‌های شبکه‌سازی در روز اول و شب گالای اجتماعی در روز دوم می‌شود.

برای بحث دربارهٔ فرصت‌های سخنرانی، با gary.scattergood@wrbm.com تماس بگیرید. برای فرصت‌های همکاری، با sueann.peh@wrbm.com تماس بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.