
پیتر نیلور، یک کارشناس باتجربه و مسافرتکرده در جبهههای فروش تبلیغاتی صنعت رسانه، به نیلسن به عنوان مدیر ارشد مشتریان میپیوندد، که یک نقش جدید در غول اندازهگیری رسانهها است.
نیلور به عنوان سفیری برای مشتریان متعدد نیلسن، که شامل تبلیغکنندگان، ناشران ویدئو، سرویسهای پخش آنلاین و پخشکنندگان میشود، عمل خواهد کرد. وظیفه نیلور این است که «اطمینان حاصل کند شرکت اندازهگیری به نیازهای گستردهای از مشتریان پاسخ میدهد، در حالی که با تیمهای فروش، محصول و تحقیقات نیلسن برای کمک به شرکا در ارتقای کسبوکارهایشان همکاری میکند». او مستقیماً تحت نظارت کارثیک رائو، مدیرعامل نیلسن گزارش خواهد داد.
کارثیک رائو در بیانیهای گفت: «کلید موفقیت مستمر نیلسن این است که با مشتریانمان بهصورت نزدیک کار کنیم تا بهترین بستر هوش بازاریابی جهان را بسازیم». «پیتر شخص مناسب برای پیشبرد این مأموریت است، با بهرهگیری از شتاب نیلسن در حوزه ترکیب دادههای بزرگ + پنل، نوآوری در پخش زنده و تحول هوش مصنوعی. او تیمها را در تلویزیون خطی، پخشسازی و رسانههای اجتماعی رهبری کرده است. او میداند مصرفکنندگان و مشتریان چه میخواهند — و چه نیاز دارند — همانطور که رفتارها در حال تحول هستند. نمیتوانیم صبر کنیم تا همراه با او و شرکایمان ادامهی ساخت و توسعه را پیش ببریم.»
نیلور تجربهای گستردهتر از استاندارد مدیران فروش دارد. او پیش از دیگران به سمت تخصص در تبلیغات دیجیتال رفت و در سال ۲۰۱۴ به عنوان معاون ارشد تبلیغات در Hulu پیوست. سپس تیم فروش قارههای آمریکا را در Snap رهبری کرد و در سال ۲۰۲۲ به عنوان اولین معاون ارشد فروش تبلیغات جهانی در Netflix منصوب شد. او در سال ۲۰۲۴ از Netflix جدا شد؛ این جدایی بهطور گستردهای بهعنوان نشانهای دیده شد که غول پخشسراسری که هنوز تازه وارد بازار تبلیغات بود، بهدنبال قیمتگذاری و حجم فروشاش بود که برای کل بازار بیش از حد تهاجمی بود و مشورت مدیران استخدامشده برای پیگیری اهدافش را نپذیرفت.
پیش از پیوستن به Hulu، نیلور تیم فروش تبلیغات دیجیتال NBCUniversal و تیم فروش پشت موجودی دیجیتال NBC News را رهبری کرده بود.
نیلور در بیانیهای گفت: «بهعنوان مشتری نیلسن با بیش از ۲۰ سال تجربه، از این تجربه خود برای کمک به مشتریان در دستیابی به موفقیتهای بیشتر با دادههای نیلسن بهره میگیرم و در عین حال نیازهای شرکا را به اشتراک میگذارم تا محصولات جهانی باکیفیتتری در نیلسن توسعه دهیم.»
استخدام نیلور پس از دورهای طولانی از کشمکش بین نیلسن و مشتریان بزرگ تلویزیونی آن است و در زمانی میآید که غول اندازهگیری، که امتیازهای تلویزیونی آن هنوز پایهٔ اکثر قراردادهای تبلیغاتی در این رسانه را تشکیل میدهند، با رقبای جدیدی نظیر VideoAmp، Comscore و iSpot مواجه است.
مشتریان رسانهای مانند وارنر بروس دیسکوری و NBCUniversal تمایل بیشتری به آزمون مشارکتهای جدید با سرویسهای اندازهگیری نوپا نظیر VideoAmp، Comscore و iSpot نشان دادهاند. هر سه شرکت در سالهای اخیر توانستهاند جایگاهی در بین شبکههای تلویزیونی و برخی از آژانسهای بزرگ خرید رسانه که بهنام نمایندهٔ تبلیغکنندگان بزرگ خریداری میکنند، کسب کنند.
با این حال، نیلسن به پیشرفت خود ادامه داده است. این شرکت در ماه ژانویه اعتبارسنجی فناوری اندازهگیری ملی مخاطبان «دادههای بزرگ + پنل» را بهدست آورد که بر اطلاعات مشاهده صفحهنمایش تلویزیونهای هوشمند و همچنین پنل سنتی مصرفکنندگان شرکت تکیه دارد. دادههای جدید از تعاملات مخاطبان با جعبهستاپهای کابلی و ماهوارهای و تلویزیونهای هوشمند در ۴۵ میلیون خانوار و ۷۵ میلیون دستگاه جمعآوری میشود و نیلسن در حال استخراج این اطلاعات است تا نمایی دقیقتر از نحوهٔ تماشای تلویزیون و ویدیو توسط مخاطبان در تلویزیون خطی، پلتفرمهای پخشزنده و دستگاههای همراه ارائه دهد. این فناوری اندازهگیری بهعنوان پایهٔ تجارت در بازار «پیشفروش» تبلیغاتی اخیر استفاده شده و از سپتامبر مرکز ادعاهای امتیازهای تلویزیونی بوده است.