
پیتر نییلر، متخصص باتجربهای در حوزهٔ فروش تبلیغات رسانهها، به نیلسن بهعنوان مدیر ارشد مشتریان میپیوندد؛ این نقش جدیدی در این غول اندازهگیری رسانهها است.
نایلر بهعنوان سفیری برای بسیاری از مشتریان نیلسن عمل خواهد کرد؛ این مشتریان شامل تبلیغکنندگان، ناشران ویدئو، پخشکنندگان و پلتفرمهای پخش زنده هستند. مأموریت نایلر این است که «اطمینان حاصل کند شرکت اندازهگیری به نیازهای متنوع مشتریان پاسخ میدهد، در حالی که با تیمهای فروش، محصول و تحقیق نیلسن همکاری میکند تا به شرکای خود در تقویت کسبوکارشان کمک کند». او مستقیماً به کارثیک رائو، مدیرعامل نیلسن، گزارش خواهد داد.
کارثیک رائو در بیانیهای گفت: «کلید موفقیت مستمر نیلسن، کار نزدیک با مشتریان برای ساخت بهترین پلتفرم هوش بازاریابی در جهان است». او ادامه داد: «پیتر فردی ایدهآل برای پیشبرد این مأموریت است؛ او بر پایهٔ شتاب نیلسن در ترکیب دادههای بزرگ و اندازهگیری پنل، نوآوری در پخش زنده و تحول هوش مصنوعی میسازد. او تیمهایی را در تلویزیون خطی، استریمینگ و شبکههای اجتماعی رهبری کرده است. او میداند که مصرفکنندگان و مشتریان چه میخواهند — و چه نیاز دارند — در حالی که رفتارها بهتدریج در حال تحول است. بیصبرانه منتظریم تا با او و شرکایمان به ساخت و توسعه ادامه دهیم.»
تجربهٔ نایلر گستردهتر از یک مدیر فروش معمولی است. او از اوایل به سمت تخصص در تبلیغات دیجیتال متمایل شد و در سال ۲۰۱۴ به هولو بهعنوان معاون ارشد تبلیغات پیوست. سپس تیم فروش آمریکا در اسنپ را رهبری کرد و در سال ۲۰۲۲ به اولین معاون ارشد فروش تبلیغات جهانی نتفلیکس تبدیل شد. او در سال ۲۰۲۴ از نتفلیکس رفت؛ این جدایی بهطور گسترده بهعنوان نشانهای از این برداشت شد که غول استریمینگ، همچنان تازه وارد بازار تبلیغاتی، بهدنبال قیمتگذاری و حجمفروشی بیش از حد برای بازار کلی بوده و نمیخواست مشورتهای مدیرانی که برای اجرای اهداف خود استخدام کرده بود را بپذیرد.
پیش از پیوستن به هولو، نایلر تیم فروش دیجیتال تبلیغات NBCUniversal و تیم فروش مرتبط با موجودی دیجیتال NBC News را رهبری میکرد.
نایلر در بیانیهای گفت: «بهعنوان مشتری نیلسن بهمدت بیش از ۲۰ سال، از تجربهام بهره میبرم تا به مشتریان کمک کنم با دادههای نیلسن موفقیت بیشتری کسب کنند، و در عین حال نیازهای شرکا را به اشتراک بگذارم تا محصولات برتر جهانی نیلسن را بهبود ببخشیم.»
استخدام نایلر پس از دورهای طولانی از کشمکش بین نیلسن و کلاینتهای بزرگ تلویزیونی آن صورت گرفت و در زمانی است که این غول اندازهگیری — که امتیازهای تلویزیونیاش پایهٔ اکثر قراردادهای تبلیغاتی در این رسانه است — با رقبای نوظهور همچون VideoAmp، Comscore و iSpot مواجه شده است.
مشتریان رسانهای مانند وارنر بروس دیسکوری و NBCUniversal تمایل بیشتری به آزمون اتحادهای جدید با خدمات سنجش نوظهور مانند VideoAmp، Comscore و iSpot نشان دادهاند. این سه شرکت در سالهای اخیر رضایت شبکههای تلویزیونی و برخی از آژانسهای بزرگ خرید رسانهای که بهنمایندگی از تبلیغکنندگان بزرگ موجودی تجاری را خریداری میکنند، بهدست آوردهاند.
با این حال، نیلسن به پیشرفت خود ادامه داده است. این شرکت در ماه ژانویه اعتبار فناوری سنجش ملی مخاطبان بر پایهٔ دادههای بزرگ + پنل را بهدست آورد؛ این فناوری به اطلاعاتی دربارهٔ تماشای صفحهنمایش تلویزیونهای هوشمند و پنل سنتی مصرفکنندگان شرکت متکی است. دادههای جدید از تعاملات مخاطبان با جعبههای پخش کابلی و ماهوارهای و تلویزیونهای هوشمند در حدود ۴۵ میلیون خانوار و ۷۵ میلیون دستگاه بهدست میآیند و نیلسن در تلاش است این اطلاعات را پالایش کند تا تصویری واضحتر از نحوهٔ تماشای تلویزیون و ویدئو توسط مخاطبان در تلویزیون خطی، پلتفرمهای استریمینگ و دستگاههای همراه ارائه دهد. این فناوری سنجش بهعنوان پایهای برای معاملات در بازار تبلیغات «پیشپرداختی» اخیر استفاده شد و از سپتامبر مرکز ادعاهای رتبهبندی تلویزیونی بوده است.