مجله اینترنتی رمز موفقیت
مرور رده

کسب و کار

۱۹ هدیهٔ منحصربه‌فرد از کسب‌وکارهای کوچک که برندهای بزرگ و پیش‌بینی‌پذیر آمریکا را پشت سر می‌گذارند

از ترافل‌های شکلات دست‌ساز بوفالو تا شمع‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای که در لس‌آنجلس ریخته می‌شوند، این‌ها همان هدیه‌های منحصربه‌فردی هستند که کسب‌وکارهای کوچک ارائه می‌دهند در خبرنامهٔ Filter US ثبت‌نام کنید؛ راهنمای هفتگی‌تان برای…

وانیتی فئیر از اولیویا نوزی جدا می‌شود، در حالی که کتاب پرتبلیغ او به‌نظر می‌رسد شکست‌خورده باشد

نوشته مری ویت‌فیل رولاف‌س، کارکنان فوربس و کونور موری، کارکنان فوربس. خلاصه یک کتاب خاطره‌نویسی که به‌طور گسترده توسط روزنامه‌نگار سیاسی اولیویا نوزی تبلیغ شد و عشق او به رابرت اف. کندی جونیور را بررسی می‌کند، به‌نظر می‌رسد…

Avalere Health سارا هال را پس از خروج از IPG به عنوان رئیس بازاریابی ایالات متحده استخدام کرد

در این نقش، هال رهبری تیم‌های نماینده بازاریابی ایالات متحده Avalere Health را بر عهده خواهد داشت و نظارت بر ارائه‌های خلاقانه و رسانه‌ای آن، همچنین بازاریابی دسترسی و عملیات یادگیری و توسعه را بر عهده می‌گیرد. سارا هال.…

یونیکورن جدید Brevo با جذب ۵۸۳ میلیون دلار، به چالش کشیدن غول‌های CRM را هدف گرفته است

Brevo، شرکتی در حوزه مدیریت روابط مشتری (CRM) که دفتر مرکزی‌اش در پاریس است، اکنون به‌عنوان یک یونیکورن شناخته می‌شود — یک استارتاپ با ارزشی بیش از یک میلیارد دلار. این استارتاپ ۵۰۰ میلیون یورو (معادل ۵۸۳ میلیون دلار)…

ده کمپین خلاق که امروز باید با آن‌ها آشنا شوید

در حالی که پردیس اصلی L.L.Bean در حال بازسازی است، این برند با فیلمی جشن‌وار که با استفاده از پروژکشن نقشه‌برداری شده، روح جشن‌های تعطیلاتی را زنده می‌کند. (L.L.Bean)خبرگان صنعت، پیامدهای بازآرایی Omnicom را بر مشتریان،…

من از شش مدیر اجرایی پرسیدم که کدام کتاب‌ها به شکل‌گیری رهبری‌شان کمک کرده‌اند

شش مدیر اجرایی کتاب‌هایی که رویکرد رهبریشان را شکل داده‌اند، به اشتراک گذاشتند. آمازون؛ الیسا پاول/بی‌آی من در ماه نوامبر از شش مدیر اجرایی درخواست کردم کتاب‌هایی را که به شکل‌گیری رویکرد رهبری‌شان کمک کرده‌اند، به اشتراک…

ایالت: کمپین بازاریابی پیتزا، تحول در شهرت ملی کنتیکت را به‌وجود می‌آورد

کمپین بازاریابی کنتیکت که این ایالت را به پایتخت پیتزا در ایالات متحده معرفی می‌کند، بزرگ‌ترین تغییر سالانه در درک برند این ایالت را که تاکنون ثبت شده است، به‌دست آورده است؛ بر اساس داده‌های منتشر شده روز سه‌شنبه توسط دفتر…

گاراژ بیر بازاریاب سال 2025 توسط Ad Age شد — پشت‌وانهٔ فرمول برنده‌اش

(چپ به راست) مدیر خلاقیت گاراژ بیر، کِری اسمِل، و مدیر ارشد بازاریابی، کِوین جورج. (گاراژ بیر)Silverside AI و فروشگاه داخلی Sazerac به مسابقه بزرگ (Big Game) می‌نگرند تا یک ربات را بازسازی کنند و برند ودکای خود را احیا…

آمریکن ایگل چشم‌انداز خود را ارتقا می‌دهد؛ کمپین سیدنی سوینی فروش را تقویت می‌کند

برای دسترسی به این مقاله، اشتراک کنید دسترسی نامحدود را امتحان کنید فقط €1 برای 4 هفته سپس €69 در ماه. دسترسی کامل دیجیتال به روزنامه‌نگاری باکیفیت FT بر روی هر دستگاهی. می‌توانید در دوره آزمایشی هر زمان لغو کنید. ادامه‌ٔ…